Utrzymanie

Wysokospecjalizowana kadra naszych inżynierów w trybie 24/7 zapewnia wsparcie dla świadczonych usług. Posiadamy biura regionalne i 48 lokalizacji terenowych, co znacznie skraca czas obsługi zdarzeń. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w utrzymaniu sieci pozwala nam spełniać indywidualne potrzeby i wymagania naszych klientów.

Do głównych działań realizowanych w ramach utrzymania sieci telekomunikacyjnych należą:

  • Usuwamy awarie i uszkodzenia sieci miedzianej, światłowodowej i bezprzewodowej,
  • Przyjmujemy zgłoszenia klientów serwisowych i reklamacyjnych,
  • Instalujemy niezbędne urządzenia u abonenta,
  • Przeprowadzamy wywiady techniczne i pomagamy w doborze rozwiązań,
  • Obsługujemy centrale komunikacyjne,
  • Wykonujemy instalacje kablowe, radiowe i związane z transmisją głosu, danych i sygnału telewizyjnego,
  • Kompleksowo obsługujemy reklamacje składane przez abonentów klienta,
  • Przeprowadzamy pomiary testowe, okresowe i szerokopasmowe,
  • Montujemy instalacje kablowe oraz radiowe,
  • Prowadzimy inwentaryzacje infrastruktury telekomunikacyjnej w warstwie fizycznej,
  • Prowadzimy pogotowie techniczne,
  • Zapewniamy system nagrywania i archiwizacji rozmów.

Utrzymanie sieci telekomunikacyjnych to kluczowy element naszej działalności.

Dołącz do nas

W związku z dynamicznym rozwojem stale poszukujemy pracowników oraz ekip zainteresowanych pracą w naszej firmie. Zapraszamy do odwiedzenia zakładki Kariera (kliknij tu)

Dlaczego my?

  • Zapewniamy nadzór techniczny 24/7/365
  • Świadczymy usługi dla SLA - 120 minut
  • Współpracujemy z 60 ekipami na obszarze całej Polski
  • Mamy własne laboratorium do przeprowadzania symulacji sieci i awarii
  • Mamy profesjonalne Centrum Logistyczne – ponad 1000 m2 powierzchni magazynowej i 5000 m2 na zewnątrz
  • Zapewniamy sprawne zarządzanie zgłoszeniami – czas obsługi skracamy do minimum